Saturday, March 28, 2009

Fotbal

Voiam şi eu să aflu la ce oră e meciul dintre România şi Spania aşa că deschid un site cu program TV şi văd: TVR 1 Fotbal, 21:40... şi Antena 1 România-Serbia, 20:40. Prima oară am zis că poate am luat-o razna, dar apoi mi-am dat seama că trebuie că România-Serbia e la tineret... sper. Oricum nu e prima oară cînd mi se întâmplă o chestie din asta. Mă uitam la un meci acum cîţiva ani şi am auzit România va avea un meci greu cu Germania în care Belgia conduce cu 3-0. Am mai auzit eu că doi se ceartă şi al treilea cîştigă, dar asta e ridicol!

EDIT: Se pare că e totuşi Serbia, dacă Mutu nu s-a mutat cumva la echipa de tineret. Şi poate că eu o iau razna! Ooof! Şi tocmai a fost gol, too!

EDIT 2: Scriu la cald acum, în timp ce ascult meciul şi profit de ocazie să zic chestia asta. Ce o dau ăştia atîta cu noi, echipa noastră şi altele de genul? Nu înţeleg sincer cum pot să-şi asume victoria sau eşecul echipei. Nu noi cîştigăm, ci doar ei! Jucătorii, antrenorul şi restul echipei. Un amic mă întreabă Voi ce-aţi făcut cu I-le Feroe? Răspunsul meu: Păi am stat pe net, ne-am uitat la TV... Cînd e vorba de echipe naţionale mai merge, să zicem, dar la echipele de club chiar că e de rîs treaba asta cu noi vs. voi. Suporterii se bat ca chiorii, jucătorii schimbă echipele ca pe şosete!

No comments:

Post a Comment